سنجاب ها
سلام
در پست قبلی عکس سنجاب ها را گذاشتم و کمی در موردشان توضیح دادم. تعدادشان آنقدر زیاد شده که من از پنجره اتاق هم آنها را می بینم. امروز صبح زود یک سنجاب نر درشت با دم پرپشت و قرمز رنگ داشت زیر درخت گردو دنبال غذا می گشت. خیلی چالاک و هوشیار.
بعد هم از درخت بالا رفت.
دارند کل منطقه را تسخیر می کنند. امیدوارم آمدن این گونه جدید باعث نابودی گونه های بومی نشود.
موفق باشید
شیفته طبیعت
+ نوشته شده در جمعه ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ ساعت 8:27 توسط ع-آقا
|