سلام

در پست قبلی عکس سنجاب ها را گذاشتم و کمی در موردشان توضیح دادم. تعدادشان آنقدر زیاد شده که من از پنجره اتاق هم آنها را می بینم. امروز صبح زود یک سنجاب نر درشت با دم پرپشت و قرمز رنگ داشت زیر درخت گردو دنبال غذا می گشت. خیلی چالاک و هوشیار.

بعد هم از درخت بالا رفت.

دارند کل منطقه را تسخیر می کنند. امیدوارم آمدن این گونه جدید باعث نابودی گونه های بومی نشود.

موفق باشید

شیفته طبیعت